Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra på alle måter likte bare ikke at min bilforsikring har økt med 800 kr.
Gjensidige forsikring har bra tilbud for deg som er ny bileier.. Jeg er meget fornøyd med dem..
Jeg er stort sett fornøyd. Jeg liker ikke innsalg ifm. barneforsikring der selger spiller på samvittigheten til folk!!
Har mange forsikringer hos Gjensidige, og har nettopp senka kostnadene etter å ha samenlikna med DNB, som er min Bank. Sjekka reiseforsikring før ferie og fant ut at eg hadde 0 i eigenandel. Klarte å øydelegge ein felg på leiebil og fekk full dekning etter 3 dager!
Min forsikring ble sagt opp pga manglende innbetaling. Jeg har ikke mottatt faktura, purring eller varsler, verken i postkassen eller på mail. Jeg har registrert at jeg ville ha autogiro, men heller ikke i nettbanken ligger det noe som helst. Da jeg ved en tilfeldighet fant ut at forsikringen hadde blitt stoppet, tok jeg kontakt. Beskjeden var at for å få den gjenåpnet måtte jeg betale hele årspremien, på nesten 8000,-, da ville forsikringen gjenåpnes neste dag. Jeg betalte beløpet, og ventet, og ventet, og ventet...nå har det gått 4 dager siden jeg betalte, og fremdeles er forsikringen min stengt. Jeg har sendt 2 mail til agenten som lovet å åpne forsikringen min, ingen av dem har blitt besvart!
Fikk helårs-regning selv om vi avtalte 12 avdrag, forsøker "faktura i VIPPS", og det TIL KONA som ikke vil ha fakturaer der. Bruker "Digiflopp" uten å avtale dette på forhånd. Ble fort kvitt en kunde
Veldig fornøyd, men savner en fast kunderådgiver. Skadeoppgjør er meget bra og enkelt, men pris på bil er jeg ikke helt fornøyd med