Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi bruker Gjensidige i bedriften hvor vi har ansvarsforsikring og bilforsikring. Dette er ikke bra i det hele tatt. Alt er fint hvis du ikke har behov for de. Da sender de regning, du betaler og alt er good. Så hvis det oppstår en skade virker de helt fraværende. Følger dårlig opp. Vi har fått skade på vår bil, motpart har erkjent skade men det er ingen fremgang fra Gjensidige. Videre trenger vi leiebil, det koster ca. 2500,- per dag, Gjensidige dekker ikke en gang halvparten. Styr unna!
Veldig sen reaksjon og utrivelig svar i telefonen.
Forferdelig treg saksbehandling og saksbehandlere. Etter flere uker med lekkasje gjennom taket fra rør i leilighet over så har de ennå ikke bestemt seg for hvordan dette skal løses. I mellomtiden blir skaden hos oss større og mer blir ødelagt. Saksbehandler oppleves som arrogant, lytter ikke til fakta info .
De siste erfaringer er KUN elendige. Plutselig er man ikke lengre forsikret for tap/tyveri av mobil.Bilforsikring ble igjen veldig dårlig når jeg måtte endre km. Beplantning ute er ikke forsikret og heller ikke glass på et drivhus. Å loppe oss for nær 31k er dog fullstendig uproblematisk. De har virkelig gått fra bra til elendig på få år. Nå er du advart
Hurtig og tydelig tilbakemelding. Hjelp til erstatning gikk problemfritt.
Dyrt ja, og økte nettopp prisen med bortimot 20% !
Godt fornøyd med unntak av bilforsikring som er noe høy.