Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De siste erfaringer er KUN elendige. Plutselig er man ikke lengre forsikret for tap/tyveri av mobil.Bilforsikring ble igjen veldig dårlig når jeg måtte endre km. Beplantning ute er ikke forsikret og heller ikke glass på et drivhus. Å loppe oss for nær 31k er dog fullstendig uproblematisk. De har virkelig gått fra bra til elendig på få år. Nå er du advart
Hurtig og tydelig tilbakemelding. Hjelp til erstatning gikk problemfritt.
Dyrt ja, og økte nettopp prisen med bortimot 20% !
Godt fornøyd med unntak av bilforsikring som er noe høy.
Ok, god kundebehandling, god service. Responderer raskt, litt stive priser
har vært helt greit samme hva det gjaldt både når det gjaldt reise og bil greie oppgjør
Fikk ikke info jeg skulle. Kunderådgiver informerte meg ikke om mine rettigheter ifom med veihjelp når jeg trengte det.. Dette måtte jeg selv finne ut av, og det viste seg at jeg hadde rettigheter som jeg ikke var klar over. Fikk inntrykk av at jeg måtte finne ut av ting selv. Noe som faktisk forsikringsselskapet skulle hjelpet meg med.