Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med rask oppfølging og god kundeservice fra Gjensidige. God dekning på forsikringene har de også. For meg var prisnivået konkurransedyktig via NAF-medlemskap.
9/10 ganger kan eg ikke logge inn. forsikringer forsvinner og kommer tilbake. Giroer forsvinner og kommer som purring flere måneder etterpå. Billån kan eg ikke finne igjen men og får aldri logget meg inn der. Dem svarer ikke på mail og kunderådgiverene fikser ingenting.
Sjokket at plutselig min forsikringssum per måned økte med 50% i disse tider.
Dårlig jobb med overføring av gammel forsikring og lite oppfølging. Dette er noe de virkelig kunne blitt bedre på!
Har vært greit, er interessert i å sammenligne med andre
Det er hjelpsom, jeg var kunde hos Gjensidige mange år, men siste årene forsikring er veldig dyrt.
Dyrt og uoversiktlig. Jeg verken har eller bruker data, dette er opplyst og godtatt, likevel sendes all post via data. Avtalegiro er opprettet og går bra. Så sender de også krav utenom avtale. Jeg har bedt om en oppstilling over hva jeg har betalt uten å få svar.