Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De ga opp å jobbe for skaden fra første stund til tross for opplysninger jeg hadde. Jobbet ikke for meg som kunde. Veldig missfornøyd da jeg også har vært trofast kunde til de i mange år uten å havne opp i uhell før nå.
Bra kundeservice, bra dekninger og generelt veldig fornøyd. Prisen har blitt litt høy de siste årene desverre.
Dyr,synes at bilforsikringen er blitt for kostbar. Forventer mer i rabatt når jeg har vært kunde i så lang tid . Har annen forsikring i samme selskap.
De bruker lang tid. Vanskelig å få tak i. Lite personlig Lunde service.
Etter en bilskade har det nå gått en måned uten at oppgjøret er klart. Selv med Full Kasko. Videre er det nesten umulig å komme i kontakt pr telefon. Selv det som skrives direkte på skadesaken. Då tar det flere dager før de leser meldingene. Det positive er at de opplyser hvorvidt meldingene er lest eller ikke. Har vært kunde der i snart 30 år. Men nå er det slutt
Gjensidige er dyre og klarer dessverre ikke å sende månedsfaktura til tross for mange purringer.
Fikk en veldig god pris som ny kunde på forsikring av ny bil, som gjorde at valget i utgangspunktet falt på Gjensidige. Etter enda et skadefritt år var det rimelig demotiverende å få nye papirer på kommende periode, med en solid økning av premien på 30% (!!!). Da var det bare å hente inn nye tilbud og bytte selskap. Er det virkelig slik Gjensidige ønsker å drive butikken sin, å tilby lokkepriser første året for deretter å skru dem kraftig opp og miste kundene igjen? Det må da være enklere og mer hensiktsmessig å beholde sine kunder enn å hele tiden måtte jage nye?