Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter en bilskade har det nå gått en måned uten at oppgjøret er klart. Selv med Full Kasko. Videre er det nesten umulig å komme i kontakt pr telefon. Selv det som skrives direkte på skadesaken. Då tar det flere dager før de leser meldingene. Det positive er at de opplyser hvorvidt meldingene er lest eller ikke. Har vært kunde der i snart 30 år. Men nå er det slutt
Gjensidige er dyre og klarer dessverre ikke å sende månedsfaktura til tross for mange purringer.
Fikk en veldig god pris som ny kunde på forsikring av ny bil, som gjorde at valget i utgangspunktet falt på Gjensidige. Etter enda et skadefritt år var det rimelig demotiverende å få nye papirer på kommende periode, med en solid økning av premien på 30% (!!!). Da var det bare å hente inn nye tilbud og bytte selskap. Er det virkelig slik Gjensidige ønsker å drive butikken sin, å tilby lokkepriser første året for deretter å skru dem kraftig opp og miste kundene igjen? Det må da være enklere og mer hensiktsmessig å beholde sine kunder enn å hele tiden måtte jage nye?
Hatt Gjensidige i mange år. Ingen andre forsikringselskap har enda kunnet matche prisen. Har brukt de mye ifm bilskader, og har ikke hatt noen problemer. Ser at en del har vært uheldige her, men god kommunikasjon med selskapet begge veier er nok en fordel.
For dyrt. Har blitt arbeidsledig så jeg sjekker mulighetene.
Har vært Gjensidige kunde i mange år, og skadeoppgjørene er rettferdige. Ulempen er at prisene kryper oppover og av og til må man bytte selskap for å passe på kostnadene.
Greie å kontakte og greie ved skade utbetaling og takst