Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aldri vært noe problem med dem, er veldig enkelt med veihjelp og bytte av knust rute på delkasko. God kundeservice.
Et eks er Reise+, dette er deres beste reiseforsikring,- også kalt ferie- fritid og yrkes- reiseforsikring,- gjelder ikke på bostedsadresse... Så om jeg blir overfalt i gårdsrommet og ranet på vei til hytta,- er det altså ingen dekning for det. Gjelder heller ikke "skade på/tyveri av sykkel, sykkelhenger, el- sykkel eller el- sparkesykkel som inntreffer i Norge. Dårlig, Gjensidige, kalle dette en fritid og reise forsikring er temmelig villedende. Elendig dekning om uhellet er ute og tannbehandling er påkrevd. 5000,- i maks dekning. Det er ikke nok til en eneste tann på stift, det. Ikke imponert. Benytter meg av angrerett skjema og kansellerer forsikringen. Skam dere, Gjensidige.
Min baklukeåpner virket ikke etter en påkjørsel bakfra. Gjensidige nekter å erstatte feilen og jeg blir ikke trodd når jeg sier at den virket 100% før påkjørsel. De blånekter for at dette skyldtes kollisjon, men påstår at det var svakhet fra før. Jeg opplever kundebehandlere som arrogante og at de ikke tror på meg som kunde. Dypt skuffet over ansvarsfraskrivelse.
Jeg har fått 2 hus vannskader som var behandlet av Gjensidige - helt greit!
Rask reaksjon å hurtig utbetalinger å selvsagt kundeutbytte.
Får ikke faktura for så å få vite flere måneder senere at selv om jeg har betalt, så har ikke de motatt noe betaling og nå får jeg vite på en lørdags morgen når alt er stengt, at både hus, bil og hund er uforsikret og at jeg kjører bilen min ulovlig fra i dag, med da et gebyr fra tff daglig grunnet dette. Gjensidige kan ikke hjelpe meg heller, med mindre jeg betaler 12.000 kr i en engang, noe jeg overhode ikke har sjangs til grunnet norges dårlige lønnssystem.
Vi var i møte med en forsikringsrådgiver. Han har satt oss opp på flere forsikringer enn det vi har godtatt. Ved en tilfeldighet har vi nå funnet ut av det et halvt år etterpå. Han har vært veldig treg med å svare oss når vi har prøvd å nøste opp i dette.