Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vert kunde i flere år hos gjensidige. Grunna feil på nettsiden fikk eg ikke forsikret bilen eg hadde kjøpt rett før helgen. Forsikringsselskapet såg at eg hadde forsøkt å opprette forsikring men at det ikke var aktivert. Endte med at eg måtte betale gebyr på over 600,- siden gjensidige ikke kunne endre oppstarten av forsikringen...
Kjøpte den beste reiseforsikringen de har å tilby, men den dekker tydeligvis ingen ting.
Jeg knust glassen koketoppen, fikk 1000 kr som erstatning. Må betale 15 000 selv nå for kjøpe nytt siden det er ikke reparer bart.
Ble kjørt bakfra og fikk skylda. Motpart hadde over 60 i 30 sone og jeg fikk skylda for at jeg bremset og stoppet opp. Man må vist ta ansvar for at andre kjører for fort. Aldri mer Gjensidige.
Elendig kundeservice. Dårlig nettside, viser en pris på nett, og så fort du har bestilt forsikring så øker prisen.
Gjensidige er veldig bra, men for meg ble det altfor dyrt da dekningen er stadig bedre, men premien blir for dyr for meg som ikke bruker forsikringen så veldig mye.
Har vært kunde i Gjensidige over 20 år. + forsikringer på det vi kunne for å ha best mulige forsikringer. Har ikke hatt noe store saker før nå. Viser seg at de enkel vrir seg ut av dette med å kalle skaden for slitasje over tid. Når takstmann også klarer og si slitasje over tid uten en gang å se bilder av skade og samt gjenta det samme på skade som vi har forårsaket selv da er løpet kjørt... hold dere langt unna + forsikringer hjelper ikke en dritt. De kalles ikke gjenstridige uten grunn.