Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vanskelig å komme i kontakt med. Når du ringer må du gjennom ikke mindre enn 8 omganger med menyvalg om du har spørsmål til fakturaen. Når du endelig kommer igjennom får du beskjed om å sjekke nettet via en SMS. Gjør du det brytes telefonforespørselen og du får en chatte-mulighet stedet. Personen på chatten var imidlertid veldig hyggelig og forklarende.
Får den bistanden jeg trenger når jeg lurer på noe
God erfaring, kjapp tilbakemelding og oppgjør. Noe dyrt
det er et greit selskap som gjør det de må i disse tider
God pris på forsikring (er meldelm av Tekna) rask skadeoppgjør
Jeg ønsker bytte selskap, da jeg har vert kunde i mange år, premien stiger og stiger og nå syns jeg at nok er nok.
Bra selskap men for dyr på min Mercedes , den er halve prisen på andre selskap