Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra selskap men for dyr på min Mercedes , den er halve prisen på andre selskap
Etter å ha mistet både ferietid og forhåndsbestilte biletter på hotell og i fornøyelsesparker, etter at flyet vårt ble innstilt, regnet jeg med at dette var noe vi kom til å få tilbake på reiseforsikringen. Men neida, ingenting ble refundert.
Synes Gjensidige burde premiere kunder som er lojal. Har vert kunde i over 30år og synes at det burde premieres med bedre rabbater!
Jeg har det siste året meldt skade og tyveri på reise, men har fått avslag i begge saker.
De har billig forsikring og god service. Eneste problemet er har de ikke e-faktura bare avtale-giro og er ikke flink med å trekke fra konto.
Gjensidige er en grei forsikring som dekker det meste, det eneste som er negativt er at de tar blodpris på forsikringen. spesielt om man er medlem i et forbund for billig forsikring et annet sted.
Totalt ignorert Totalkunde. Har vært kunde i 15 år pluss aldrig hatt ett problem. Ett uhell siden 2008.