Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
det er et greit selskap som gjør det de må i disse tider
God pris på forsikring (er meldelm av Tekna) rask skadeoppgjør
Jeg ønsker bytte selskap, da jeg har vert kunde i mange år, premien stiger og stiger og nå syns jeg at nok er nok.
Bra selskap men for dyr på min Mercedes , den er halve prisen på andre selskap
Etter å ha mistet både ferietid og forhåndsbestilte biletter på hotell og i fornøyelsesparker, etter at flyet vårt ble innstilt, regnet jeg med at dette var noe vi kom til å få tilbake på reiseforsikringen. Men neida, ingenting ble refundert.
Synes Gjensidige burde premiere kunder som er lojal. Har vert kunde i over 30år og synes at det burde premieres med bedre rabbater!
Jeg har det siste året meldt skade og tyveri på reise, men har fått avslag i begge saker.