Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det går veldig sakte og hører lite fra takstmann og lang tid på om skaden er dekket. Det som kan bli bedre etikk, moral og en stor dose med folkeskikk.
De er supre på service, litt trege på å følge trender som f. eks. bonustap.
Det var greit, det er bra, det var god, det var hyggelig folk.
Gjensidige var rask til å rekvirere takstmann etter vannskade. Deretter bekrefta dei også raskt at det var ein forsikringsskade. Sidan har det berre vore tullball og ingen informasjon. Kom meg ikkje inn på min side, og ba om at skadeoppgjeret blei sendt på epost. Skjedde ikkje. Har tatt to telefonar etterpå for å finne ut kva er dekninga. Har også sendt skriftleg til Gjensidige sin Kundeservice. Ingen reaksjon. Etter ei ny veke veit eg framleis ikkje kva slags dekning eg får. Det er, sant og seie, ei behandling som ikkje fortener ståkarakter!!!
God på å sende fagpersoner til å besiktige skade, men dårlig til å gi tilbakemelding. Når skaden viser seg å være dekket av forsikring så er det dårlig med informasjon om hva som skjer videre. Treg på å besvare spørsmål. Dyr forsikring som ikke betaler seg når man først får bruk for det.
Fikk skade, og Gjensidige var behjelpeligheten selv, jeg trengte ikke løfte en finger, de ringte meg opp etter skadeinnmelding, fant verksted, bestilte time og leiebil, tok oppgjøret på verkstedet og håndterte motpartens skade mot if uten at jeg hørte et ord. Ingen bonustap og null egenandel pga 75% 5. år som de opplyste meg om umiddelbart, jeg visste ikke om det.... I tillegg var innmelding av skade heldigitalt og enkelt. Skadeskjema ble aldri brukt, uhellet var helt åpenbart min feil. Godt jobba, Gjensidige!
Var bra i førsten, men nå er det blitt så mye mer å betale.