Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt god erfaring med Gjensidige, men de ble alt for dyre. Jeg husker det trikset de gjorde med kundeutbytte. De tar med begge hender for så å gi tilbake lillefingern. Hvis noen tror Gjensidige er snille og gir deg penger så tar de veldig feil. Prisene økte drastisk da de begynte med kundeutbytte.
Jeg har ikke særlig noe negativ å si. Når det gjelder skadeoppgjør har behandlingen vært greie.
Når dei har fått deg som kunde skrur dei opp prisene ved neste forfall
Nei dette er for dårlig bra inntil man vil ha penger av dem gjennomsiktige løynaktige Håper dem går konk delux
Har bare positive erfaringer med dem med synes prisen begynner å bli i stiveste laget så vurderer å bytte.
Jeg var på jordomreise i starten av 2020, og hadde gjensidige sin reise pluss forsikring. Da korona traff verst, og vi skjønte at det var på tide å dra hjem dekket de reisen hjem. Jeg fikk så delvis refusjon fra Kilroy som var reiseselskapet jeg brukte. De sa at jeg skulle få resten på forsikringen. Da sier gjensidige nei, det har jeg ikke rett på. Mine to andre venner som da har helt identisk situasjon som meg hadde europeiske reiseforsikring. De bryr seg tydeligvis mer om kundeservice, så de fikk tilbake penger + kompensasjon for tapte feriedager. Korona er nytt for alle, det finnes ingen egen Korona relatert del i forsikringskontrakten. Her hviler alt på om forsikringsselskapene er villige til å yte kundeservice i denne spesielle situasjonen. Gjensidige altfor gjerrige, og bryr seg tydeligvis ikke om kundeservice. If har nå fått en ny kunde, og gjensidige har tapt en. Utrolig kjipt at det eneste det ligger på her var om man valgte riktig selskap. Jeg er hvertfall 10 000kr i minus, og tenker at gjensidige kunne ha utbetalt det til meg med tanke på hvor dyr reise pluss forsikringen er. Jeg er utrolig skuffet, og anbefaler ingen gjensidige. Dette også med tanke på de elendige saksbehandlerne, som tydeligvis ikke hadde tid til å høre hele saken min.
Kjapp og kundevennelig håndtering av skadebehandling og utbetaling av oppgjør.