Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bare positive erfaringer med dem med synes prisen begynner å bli i stiveste laget så vurderer å bytte.
Jeg var på jordomreise i starten av 2020, og hadde gjensidige sin reise pluss forsikring. Da korona traff verst, og vi skjønte at det var på tide å dra hjem dekket de reisen hjem. Jeg fikk så delvis refusjon fra Kilroy som var reiseselskapet jeg brukte. De sa at jeg skulle få resten på forsikringen. Da sier gjensidige nei, det har jeg ikke rett på. Mine to andre venner som da har helt identisk situasjon som meg hadde europeiske reiseforsikring. De bryr seg tydeligvis mer om kundeservice, så de fikk tilbake penger + kompensasjon for tapte feriedager. Korona er nytt for alle, det finnes ingen egen Korona relatert del i forsikringskontrakten. Her hviler alt på om forsikringsselskapene er villige til å yte kundeservice i denne spesielle situasjonen. Gjensidige altfor gjerrige, og bryr seg tydeligvis ikke om kundeservice. If har nå fått en ny kunde, og gjensidige har tapt en. Utrolig kjipt at det eneste det ligger på her var om man valgte riktig selskap. Jeg er hvertfall 10 000kr i minus, og tenker at gjensidige kunne ha utbetalt det til meg med tanke på hvor dyr reise pluss forsikringen er. Jeg er utrolig skuffet, og anbefaler ingen gjensidige. Dette også med tanke på de elendige saksbehandlerne, som tydeligvis ikke hadde tid til å høre hele saken min.
Kjapp og kundevennelig håndtering av skadebehandling og utbetaling av oppgjør.
Ingen negative opplevelser med selskapet, men har ingen erfaring hvordan de håndterer et skadeoppgjør, noe som for meg er veldig viktig når jeg skal velge forsikringsselskap. Hyggelig med utbyttebetaling.
min sønn fikk frastjålet sin sykkel, pengene var på konto nesten før jeg fikk meldt fra om tyveriert, ekstremt raskt og enkelt, anbefales! min kone har også tidligere fått forsinket bagasje ved reise, også den gangen utbetaling raskt uten noe tull.
Enkelt å få kontakt. Trivelige kundebehandlere. Det er alltid koselig å få kundeutbytte.
Har hatt god erfaring helt frem til i sommer. Da var selskapet ikke bra. Jeg fikk muntlig aksept for et utlegg ifm. reiseforsikringen, men da jeg skulle få refusjonen - mente de det ikke var gitt aksept for utlegget og nektet å refundere. Slik bør det ikke være! Jeg prøver et annet selskap etter å ha vært i Gjensidige i 35 år.