Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som andre forsikringsselskap - legger på prisen kraftig etter ett år som kunde. Man må forhandle på nytt hvert år
God rabatt for unge, ok kundeservice (de kan være litt vanskelige å snakke med og komme i kontakt med. Sær åpningstider på 10-14 for skadeavdeligen), fikk ikke lov til å bruke forsikringen for å kvitte meg en bil etter en skade som ville vært dekket av forsikringen. Altså benytte bergningsbil for 500kr istedenfor å reparere den. Det ville vært billigere for begge parter....
Rask avgjørelese på skade forsikring , men prisen er litt høy
God kundeservice, men litt for dyre for min smak..
proffesjonelle ,men litt uklare betingelser.Pris som er oppgitt stemmer ikke med det som blir fakturert..ikke mye,men .........
Har ikke annen omtale enn at prisøkningen for nese forfall er ekstremt høy. Jeg har ikke ellers noe erfaring da jeg ikke har hatt noe erstatningskrav.
Absolutely terrible service. It takes them 11 days to reply and when they do, the emails and the tone is very rude. Better have no customer care than try to go through that. After 11 days of waiting I went with a competitor, which costed 70% more. Yet, no regrets, do not recommend anybody to use their service.