Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kundeservice, men litt for dyre for min smak..
proffesjonelle ,men litt uklare betingelser.Pris som er oppgitt stemmer ikke med det som blir fakturert..ikke mye,men .........
Har ikke annen omtale enn at prisøkningen for nese forfall er ekstremt høy. Jeg har ikke ellers noe erfaring da jeg ikke har hatt noe erstatningskrav.
Absolutely terrible service. It takes them 11 days to reply and when they do, the emails and the tone is very rude. Better have no customer care than try to go through that. After 11 days of waiting I went with a competitor, which costed 70% more. Yet, no regrets, do not recommend anybody to use their service.
Veldig tilfreds, men unntak av pris på forsikring av 1 bil. Vurderer å forsikre den i annet selskap
Bra Pris og kundeforhold, ingen problemer ved naturskade etter Nina som ble oppdaget sent
Etter 3 år som fast kunde til Gjensidige, bestemte jeg meg for å sjekke opp prisen på min forsikring siden jeg syntes jeg betaler ganske mye. Fikk en venn til å sjekke prisen på forsikring på min bil på Gjensidige sin kalkulator, og han fikk halve prisen av det jeg betaler i måneden. Bestemte meg å ringe de og gi de en sjanse, men de kunne ikke tilby billigere forsikring om jeg ikke kjøpte flere forsikringer til de. Om jeg ville ha prisen min venn så måtte jeg bytte fra gjensidige også bytte tilbake. Synd at de skal fokusere på få igjennom mersalg i stedet for å beholde en kunde. Har nå sjekket flere andre selskaper og alle de kunne tilby meg forsikring til halv pris av det jeg betaler nå, så nå ryker det kundeforholdet.