Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke annen omtale enn at prisøkningen for nese forfall er ekstremt høy. Jeg har ikke ellers noe erfaring da jeg ikke har hatt noe erstatningskrav.
Absolutely terrible service. It takes them 11 days to reply and when they do, the emails and the tone is very rude. Better have no customer care than try to go through that. After 11 days of waiting I went with a competitor, which costed 70% more. Yet, no regrets, do not recommend anybody to use their service.
Veldig tilfreds, men unntak av pris på forsikring av 1 bil. Vurderer å forsikre den i annet selskap
Bra Pris og kundeforhold, ingen problemer ved naturskade etter Nina som ble oppdaget sent
Etter 3 år som fast kunde til Gjensidige, bestemte jeg meg for å sjekke opp prisen på min forsikring siden jeg syntes jeg betaler ganske mye. Fikk en venn til å sjekke prisen på forsikring på min bil på Gjensidige sin kalkulator, og han fikk halve prisen av det jeg betaler i måneden. Bestemte meg å ringe de og gi de en sjanse, men de kunne ikke tilby billigere forsikring om jeg ikke kjøpte flere forsikringer til de. Om jeg ville ha prisen min venn så måtte jeg bytte fra gjensidige også bytte tilbake. Synd at de skal fokusere på få igjennom mersalg i stedet for å beholde en kunde. Har nå sjekket flere andre selskaper og alle de kunne tilby meg forsikring til halv pris av det jeg betaler nå, så nå ryker det kundeforholdet.
Effektive digitale løsninger for kommunikasjon med selskapet. Enkelt å få hjelp og raske til utbetalinger.
Jeg har betalingsanmerkning, og betalte derfor et års bilforsikring med det samme. Nå da jeg trenger innbo, som er 142,- kr k måneden, forlanger dem fremdeles forskuddsbetaling. Jeg blir ikke behandlet som en kunde der. Jeg betalte bilforsikringen for et år fordi jeg følte det var riktig av dem. Nå, derimot, er jeg så langt en pålitelig og ærlig kunde- jeg bør ikke føle at det er motvilje mot å gi meg mine forsikringer, som jeg betaler for. Dessuten, hvis mot formodning betaling skulle utebli- er ikke forsikringen gyldig likevel. Men hun på kundeservice var hyggelig og rimelig ang beløp, og rabatter.