Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig, at æ som kunde har betalt månedlig hele tiden selv om gjeld å plutselig nå når æ solgt bilen sku ha ny forsikring, den samme på anna bil, må æ betale ut, alt inkl årsavgift. Jeg e ufør å. Enda æ hele tiden har hatt samme gjelda men betalt månedlig hele tia. Dårlig gjort syns æ.
Kunne vært litt raskere med behandlinga. Til å stole på. Godt å ha i bakgrunn, noen ting kan være uklart, som selskapet tar nye av. Skader ikke å hjelpe litt ekstra noen ganger siden du nesten aldri bruker dem, annet en å gi de penger.
Du får et smil, men å være behjelpelig eller kundevennlig ville ikkje æ påstå at di har...
Fikk faktura for et helt år selv om selger sa det skulle komme månedlig, avtalegiro ble opprettet men fikk fortsatt årlig faktura. Ble sagt opp ettersom jeg ikke hadde mulighet til å betale 12.000.
Forsikringene er dyre til tross for medlemskap i fagforening.
Ble løyet til via telefon om hva vi får ut av å bruke våres innboforsikring. Saksbehandleren var aldri på jobb, så de brukte lang tid på å løse saken. Når de løste saken var det ikke det vi forventet og ble fortalt om. Trakk tilbake saken.