Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk informert pr tlf i vinter at jeg jeg hadde rett til 50% i mars da kundebehandler når jeg byttet til gjensidige, siden jeg hadde hatt bil forsikring der før. Når jeg ringt 5 måneder etter på gikk tilbake for å rette på det siden jeg forsatt ikke hadde fått, så nekter de for det! Så jeg har mistet et halv år med 50%. Husk få alt på epost fra disse!
Blir tatt på alvor ved skade og lager ikke for mye krøll når jeg først hadde en skade etter mange år uten skade
Jeg er fornøyd, men det ble dyrt å forsikre båten via firma.
Rask behandling, tilbakemelding og utbetaling! Herlig, seriøst og velfungerende firma! Fantastisk fornøyd!
Organisert svindel, små skader erstattes uten å nikke, større skader der du virkelig har behov for god og riktig hjelp er håpløst å løse uten advokat. Forsikringsselskapet frarådes på det sterkeste, kontakt advokat så snart som mulig etter skade.
Bra forsikringselskap som er gode på oppfølging osv når uhellet er ute, aldri noe problem. Føler dem er dyre på pris og man må bytte forsikring for å få gode prise istedenfor at dem tar kontakt med oss som har vært faste kunder i mange år uten noe større utgifter og gir oss litt tilbake isteden for å øke prisene på forsikringene vært år. Så sjekker markedet rundt om det er noe og hente..
Gjensidige er absolutt verste forsikring selskapet, brukte dem selv og hadde problemer, brukte dem via Nabobil selvfølgelig problemer! Juks, stjal, uprofesjonelt. Tok måneder frem til jeg har blitt henvist riktig!!!!