Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra forsikringselskap som er gode på oppfølging osv når uhellet er ute, aldri noe problem. Føler dem er dyre på pris og man må bytte forsikring for å få gode prise istedenfor at dem tar kontakt med oss som har vært faste kunder i mange år uten noe større utgifter og gir oss litt tilbake isteden for å øke prisene på forsikringene vært år. Så sjekker markedet rundt om det er noe og hente..
Gjensidige er absolutt verste forsikring selskapet, brukte dem selv og hadde problemer, brukte dem via Nabobil selvfølgelig problemer! Juks, stjal, uprofesjonelt. Tok måneder frem til jeg har blitt henvist riktig!!!!
Gjensidige har alltid vært ryddige, og har en hurtig og god kundebehandling
Har svært god erfaring med Gjensidige når det gjelder skadebehandling og skadeoppgjør. Det negative er stor prisstigning slik at forsikringene deres nå er blitt svært dyre.
Kundebehandler er på topp når det gjelder saksbehandler de er de frekste og dårligste. De ser ikke forskjellig på svart og grønn. Men når der gjelder å betale faktura da de er flink til å se på beløpe.
De er helt fantastiske til og ordne opp, hvis det er noe en lurer på. Raskt oppgjør
Dem sende faktura til gamle adresse, etter jeg snakket med dem.