Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige er absolutt verste forsikring selskapet, brukte dem selv og hadde problemer, brukte dem via Nabobil selvfølgelig problemer! Juks, stjal, uprofesjonelt. Tok måneder frem til jeg har blitt henvist riktig!!!!
Gjensidige har alltid vært ryddige, og har en hurtig og god kundebehandling
Har svært god erfaring med Gjensidige når det gjelder skadebehandling og skadeoppgjør. Det negative er stor prisstigning slik at forsikringene deres nå er blitt svært dyre.
Kundebehandler er på topp når det gjelder saksbehandler de er de frekste og dårligste. De ser ikke forskjellig på svart og grønn. Men når der gjelder å betale faktura da de er flink til å se på beløpe.
De er helt fantastiske til og ordne opp, hvis det er noe en lurer på. Raskt oppgjør
Dem sende faktura til gamle adresse, etter jeg snakket med dem.
De roter med hver eneste faktura. De har ikke kontroll på noe. Har ikke noen fast som har mine forsikringer å forholde meg til. Sender gjerne 2-3 like fakturaer med bare en uke eller to mellom hver. Har ikke trengt å bruke forsikringa så vet ikke hvordan de er da.