Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandlingstiden er rett og slett uakseptabel! En helt streit og enkel sak om kjøretøy skade hvor motparten (som har Gjensidige) har tatt ansvar for skaden burde ikke ta over en måned uten å få svar!
Gjensidige har valgt å gå fra en bra kundebehandling til at man kun når dem på nett. Ingen personlig kontakt hvor man kan diskutere en sak. Har alltid vært gode på oppgjør ved skade. Hvis dem selv gjør feil blir det kunden sitt problem.
Useriøse og dårlige kundebehandlere, samt mye dyrere på forsikring enn konkurrenter
Rask og og god kundebehandling. Får utbytte hvert år. Men andre selskaper har rimeligere forsikringer
Oversiktlige dokumenter, pris ikke av de billigste men seriøs behandling av meg som kunde.
Holder hva lovet. Rask ved eventuelt oppgjør, lett å få tak i personer på telefon og e- Mail .
Dårlig å sette meg ned til 40 % på en sms fra 75% etter 8mnd i selskapet!