Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lovet å bli kontaktet i forhold til gjennomgang av mine forsikringer, samt at deres oppfølging med en skadesak overhode ikke ble fulgt opp
Fikk et tilbud som ble forandret pga. beskyldninger om at det ble gitt feil opplysninger. Dette kan jeg motbevise og klagd på. Her kan ikke saksbehandlerne jobben sin og gir feil opplysninger ved flere anledninger.
Prisen har økt med 20% fra 2020 til 2021 uten å ha benyttet forsikringen i forbindelse med skadesaker
Når man regner pris må man huske at man får tilbake en del penger i medleksutbytte hvert år!
Utrolig uprofesjonelt og ingen sammenheng. Det er for det første flere forskjellige saksbehandlere om er innom saken som svarer ulikt om ting og IKKE leser tidligere korrespondanse. Saksbehandlerne virker også ukompetente og svarer ikke på en tilfredstillende måte. Det er heller ikke sammenheng mellom hva de forskjellige sier. Vi ble tilbudt en løsning av to saksbehandlere, også kommer det en ny saksbehandler som ombestemmer seg og nekter å gi en redegjørelse på hvorfor/begrunnelse. Det trist at de også svarer på en nedlatende og uprofesjonell tone til tross for at vi kun har vært saklige og utfordret saksbehandlerne på en saklig måte. Vi ber om begrunnelse og de svarer rett og slett bare frekt tilbake for eksempel.
Tilbyr ikke efaktura, bare avtalegiro å kvartalsbetalinger. Synes det blir mer vanskelig å økonomisere når de er det eneste som ikke tilbyr efaktura av de jeg handler med...
Jeg har bare gode erfaringer mht kundervennligheten og behandlinga av de skadesakene jeg har meldt inn 🙂 Utbytte = Forsikringa blir tilsvarende lavere👍