Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tilbyr ikke efaktura, bare avtalegiro å kvartalsbetalinger. Synes det blir mer vanskelig å økonomisere når de er det eneste som ikke tilbyr efaktura av de jeg handler med...
Jeg har bare gode erfaringer mht kundervennligheten og behandlinga av de skadesakene jeg har meldt inn 🙂 Utbytte = Forsikringa blir tilsvarende lavere👍
Kan anbefales, enkelt og raskt oppgjør ved skade. Fikk raskt hjelp ved vannskade, alt gikk på skinner.
Rotete fakturering hvis man har mange ting som man skal forsikre..
Trodde huset var sikret med hus pluss forsikring, men det var helt til det faktisk oppsto en skade.
Helt sykt å promoteres som «veihjelp» når det er kun at bilen blir berget til nærmeste ubrukelige verksted
Fikk feilmelding om feil på hybridsystemet og at bilen måtte stoppes. Viste seg å være feil på ABS- og AC-kompressorene, og reparasjonen ble svært dyr. Gjensidige dekker ingenting, selv om verkstedet er tydelige på at dette hverken er på grunn av slitasje, produksjons- eller brukerfeil.