Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt og godt oversikt over ulike forsikringer, og kjempe gode kundebehandlere
Vanskelig og få rett oppgjør for det som er forsikret. Kjem ingen veg når du er uenig med verdien
Jeg mener Gjensidige skriver regninger med gaffel og forskjellsbehandler kunder uten rimelig grunn.
Har hatt gjensidige helt siden jeg startet å betale forsikring. Har for morro skyld prøvd å få tulbud fra andre i blant å får samme beskjed hver gang om at de ikke kan måle seg mot gjensidige.
Veldig fornøyd, sjekker også andre selskaper nå for billigere pris. Ellers ingen grunn til å bytte!
Har hatt Gjensidige i utrolig mange år, men bilforsikring er de dyre på tross at vi får utbytte. Vurdere bytte.
Svarer ikke på spørsmål som stilles i skadesak. Heller ikke når spørsmål og påpekninger kommer fra advokat. I følge fageksperter og vår advokat er saken helt klar, og Gjensidige forsøker å unngå forsikringsbevis til det ytterste. Under samtale med prosjektleder i Polygon forsøker de å overbevise oss om at vi ikke har krav på gjennoppbygging etter vannlekkasje. Dette er noe som også støttes av IL takst AS. Vi har god tilgang på fageksperter, da vi har nære relasjoner som har prosjekterende stilling innenfor nettopp dette feltet, VVS. Gjennom vår innboforsikring i Gjensidige har vi rettshjelp inntil 100 000,- om det skulle være et tvist. Her ønsket også Gjensidige å diskutere om dette var en tvist eller ikke. Gjensidige endte opp med å betale vår advokat.