Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt Gjensidige i utrolig mange år, men bilforsikring er de dyre på tross at vi får utbytte. Vurdere bytte.
Svarer ikke på spørsmål som stilles i skadesak. Heller ikke når spørsmål og påpekninger kommer fra advokat. I følge fageksperter og vår advokat er saken helt klar, og Gjensidige forsøker å unngå forsikringsbevis til det ytterste. Under samtale med prosjektleder i Polygon forsøker de å overbevise oss om at vi ikke har krav på gjennoppbygging etter vannlekkasje. Dette er noe som også støttes av IL takst AS. Vi har god tilgang på fageksperter, da vi har nære relasjoner som har prosjekterende stilling innenfor nettopp dette feltet, VVS. Gjennom vår innboforsikring i Gjensidige har vi rettshjelp inntil 100 000,- om det skulle være et tvist. Her ønsket også Gjensidige å diskutere om dette var en tvist eller ikke. Gjensidige endte opp med å betale vår advokat.
Altid hjelp og få !! Bra pristilbud og saksbehandlere
Hadde behov for hjelp i form av leiebil etter motortrøbbel derhvor bil gikk i nødmodus (uforutsett hendelse), og til tross for at gjensidige har "skjønn" som en del av avtalen blir du kun vist til døra når man etterspør å få leiebil da det kreves at dem bidrar med veihjelpa og leveransen til verksted for at man skal kunne motta leiebil og aller helst har vært i en ulykke. Man har ingen verdi som lojal kunde, og blir kastet i mellom saksbehandlere hvor den ene har mindre peiling og info enn den andre.
Meget bra med egne erfaringer og hyggelige behandlere
Synes forsikringen har blitt mye dyrere det siste året
Har fått mye lovnader av diverse selgere og kundebehandlere som ikke har blitt innfridd. Inkludert forsikring av dyr det viste seg de ikke kunne tilby, estimat på hva det vil koste å ta ting på forsikringen med grove avvik til det vi faktisk har mottatt faktura på. Og veldig mange løfter om eksempelvis estimater og kontaktinfo til spesifikke kundebehandlere tilsendt pr mail eller som melding inne på gjenisdige sine sider, som ikke har blitt fulgt opp. Sitter igjen med følelsen av at de på kundeservice ikke står til ansvar for informasjon de gir ut, og har for dårlig informasjon om priser og hva de tilbyr. Vi har fått mye dårlige råd særlig når det kommer til bilforsikringen vår og hva som lønner seg der, sitter igjen med håpløst dyr bilforsikring etter diverse små ikke selvforskylte skader. Også opplevd dårlig kundebehandling i forbindelse med reiseforsikring når vi har hatt behov for denne. Direkteoppgjør på særlig veterinæregninger i forbindelse med forsikring på katten vår har gått automatisk, fint og raskt.