Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har person- og uføreforsikring hos Gjensidige og har hatt det i alle år. Nå som jeg faktisk trenger dem gjør de bare en vond situasjon verre. De har hittil brukt 7mnd på å behandle saken min og det er ingen fremgang. Når man ringer og spør om hvordan det ligger an møter man en åpenbart sur dame i andre enden som ikke kan svare på noenting av det du lurer på. Kommer ingen vei, føler meg mistenkeliggjort, tidsfristen de gir seg selv blir ikke overholdt, de legger skylden på andre instanser og det virker ikke som de har kontroll eller vet hva de driver med. Alt i alt et forsikringsselskap jeg ville holdt meg langt unna om jeg hadde visst dette på forhånd.
Satte opp prisen mye uten å gi beskjed. Dette var såppas mye at jeg bytter omgående.
Greit system for å melde skade og raske utbetalinger uten noe knussel. Føler dog jeg betaler mye for forsikringene mine (bil og hund).
i dont like it anymore and i dont like the attitude from the saksbehandler to me as customer
Vanskelig å få tak i, dårlig kommunikasjon ved skade. Sum summarum lett når du ikke har skader og vanskelig når du får skader, men kanskje likt for alle;)
Er veldig fornøyd, og alt går veldig fort. Liker veldig godt innbo Pluss forsikringen den dekker også Mobil og blir den skadet får du ny en på et par dager eller penger tilbake for kjøp av ny.
Fra dag 1 har det funket, i tillegg har de bank og finans. Overskuddet deles med kundene