Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ryddig hyggelig og effektiv skade dekning, trøstet meg med at parkering skader er det vanligste selv om jeg skammet meg for å vært for rutinemessig i utkjøringen fra min parkering.
Stor prisøkning på hele pakka med forsikringer, kommer ikke noe varsel om prisøkning det bør stå hvor mange prosent hver forsikring øker, eller bli kontaktet om hvor store økninger det blir på de forsikringene man har i selskapet, ca. 10% økning, slik er det vel etter at man får en billigere pakkeløsning det første året.
Belønn gode kunder. Alt for høg forsikring på eldre biler. Swap forsikring på mobiler på innbo er utrulig dårlig.
Som regel enkelt og greit skadeoppgjør. Misfornøyd med reiseforsikring.
Det meste er bra. Minus er at det ikke er kontor i Lyngdal
Vurderer IF pga endring i bonusbestemmelsene. Jeg har nå 70% bonus 4. År. Har hatt en skade i 2017 og havner da på 40% fra juni 2018. Derfor aktuelt å vurdere prisen med 60% bonus sammenlignet med det jeg kan oppgi Gjensidige skal ha (med 40% bonus)
Noe er bra, det meste er ikke bra. Mye av forsikringen er dyre og med dårlig dekning.