Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Belønn gode kunder. Alt for høg forsikring på eldre biler. Swap forsikring på mobiler på innbo er utrulig dårlig.
Som regel enkelt og greit skadeoppgjør. Misfornøyd med reiseforsikring.
Det meste er bra. Minus er at det ikke er kontor i Lyngdal
Vurderer IF pga endring i bonusbestemmelsene. Jeg har nå 70% bonus 4. År. Har hatt en skade i 2017 og havner da på 40% fra juni 2018. Derfor aktuelt å vurdere prisen med 60% bonus sammenlignet med det jeg kan oppgi Gjensidige skal ha (med 40% bonus)
Noe er bra, det meste er ikke bra. Mye av forsikringen er dyre og med dårlig dekning.
Arrogant kundeservice. Forskjellsbehandler kundene sine. Bekjent fikk dekket alt da bilen hans fikk parkeringsskader, men ikke jeg. Måtte betale egenandel og fikk bonustap. I kontrakt stod det "første skade er gratis", plutselig gjaldt det kun når man hadde oppnådd full bonus. Samboer fikk første skade i fjor, og fikk alt dekket. De driver stor forskjellsbehandling. Styr unna!
Det som skjer med alle forsikringsselskap er at etter 1-2 år setter de opp summen, da skifter jeg til nytt, for alle er hissig på å få meg som kunde.