Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett tilgang til alle spørsmål basert på internett, får tidmessige opplysninger om forsikringsdekningen og har en utmerket bonusordning. Deltar i mulige tiltak med forslag for å redusere årspremien. Lett tilgang til kundeinnstilt personell på telefonhenvendelser.
Æ måtte mase og krangle me takstmannen, flere ganger.
Har vert kunde hos Gjensidige siden 1994 og har aldri hatt andre forsikringsselskap. Etter at prisen passerte 31000 kr/år synes jeg at forsikringene er begynt å bli i drøyeste laget for en privatperson ute på landsbygda.
Haddel en stor operasjon på min hund og fikk pengene tilbake 2 dager etter.
Kunne tatt kontakt å spurt om jeg var fornøyd, gitt meg ett tilbud f. eks på en forsikring da man har vært kunde i flere år...
Jeg kom på sykehus i Israel. Ved innleggelse ble det spørsmål om forsikring. Jeg hadde alle mine forsikringer i Gjensidige. Direktøren ved sykehuset tok en telefon til Gjensidige i Norge og kom tilbake etter noen minutter og fortalte at han aldri hadde opplevd en så rask og positiv tilbakemelding. Jeg fikk rask behandling og var utskrevet etter 3 dager. Siden har det aldri vært noe spørsmål om å skifte mine forsikringer iselvom Gjensidige ikke alltid er av de billigste.