Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig nettside. Lite med informasjon fra rådgiverne og selskapet generelt. Stoler ikke på at jeg er så veldig bra forsikret om noe skulle skje. Litt vel dyrt for kasko pluss. Godtar ikke månedlig efaktura... kun autogiro. Ikke helt fornøyd enda.
Fikk tilbud om 60% forsikring på en bil som eg endte opp med å la være å kjøpe, når eg fikk forsikret en ny bil fikk eg bare 50% bonus på den og di nekter å ta den opp til 60.
Elendig behandling av langvarige kunder. Du er på ingen måte sikker selv med de beste forsikringene de selger.
Dyrt, har vært uten ulykke i over 30 år. Burde ha hyggeligere priser til «gode» kunder.
Ikke noe å klage på fornøyd med alt bortsett fra pris.Det er ganske dyrt her.Ikke hatt noe skade så ikke mye annet å si.Vi alle finner ut hvordan forsikring er viss det oppstår skade osv.Men fornøyd kun dyrt.
Ber utallige ganger om å bli oppringt, ignoreres. Feilinformasjon og frekke kundebehandlere.
Fikk tilbud om forsikring til gjensidige november 2022. De kunne gi meg den samme forsikringen som jeg hadde fra før til en mye rimeligere penge. Jeg byttet derfor til gjensidige. Julen 2022 ble jeg påkjørt av en lastebil, da var det lite hjelp å få. De hadde ikke gitt meg den forsikringen de lovte, å kunne ikke finne lydopptaket fra salget av forsikringen. Derfor ble verdien av min bil ødelagt da den måtte på verksted, hadde jeg ikke byttet til gjensidige hadde jeg fått en helt ny bil å det var denne forsikringen de solgte meg. Jeg forsøkte å ringe flere ganger men fikk ikke svar, jeg satt i 3 timer i kø på det lengste, jeg ble aldri ringt tilbake. De var ikke hjelpsomme når det kom til leiebil. Jeg fikk aldri noe oppdatering i saken å jeg måtte fikse verksted selv. Jeg kjører EL bil for å spare på kostnaden med ferge til og fra jobb. Med leiebilen fikk jeg nå regning på 6000kr, dette er noe jeg selv må betale. Alt i alt. Tapte verdi på bilen, sitter igjen med en faktura på 6000kr. Måtte gjøre 80% av jobben selv. Nå når jeg har byttet til storebrand, blir jeg nedringt av gjensidige som ønsker å få meg tilbake som kunde. Men å få kontakt med dem da jeg trengte, var ikke å oppnå... Styr unna!