Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig enkelt den einegongen eg hadde skadde for 5 år sia, men føle dei e vel dye. Hvertfall på mine bilar. Men bortsett frå det nøgd med Gjensidige.
Dyre, vi er forsiktige, aldri benyttet noen forsikringer, god kunde
Meget god pris, god service og veldig god dekning.
Litt vel dyrt, kunne senket årspris med 5000 i året
Veldig bra på kundebehandling, Strekker seg langt for å hjelpe kunden. Raske på oppgjør ved skade,gode priser og ett meget seriøst og godt forsikringsselskap. Anbefales.
Veldig lett tilgjengelig når du skal kjøpe forsikringer! Skal du benytte forsikringen ved skade er de umulig å få kontakt med. Er du så uheldig og ha dobbel forsikring med dårligere vilkår ett annet sted, så fraskriver dem seg alt ansvar og gjør alt for å ikke ta ansvar. All kommunikasjon gjennom appen og du får ikke snakke med noen. Sender du inn en melding går det noen dager før den står som lest. Du er heldig om du får svar. Dette er forsikring selskapet fra helv***e. En forsikring som er dyr "gode vilkår " men helt unødvendig og betale for, for hjelp får du ikke. Gjensidige er gjenstridige, og elendig service og kunde vennlig om du trenger bistand. Styr unna og velg for all del ett annet selskap!
enkelt og greit oppgjør da vi hadde skade, men fikk ikke snakke med noen. derfor usikker på om vi gjorde alt rett.