Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige forsikring har vært ryddige, de har vært hyggelige og imøtekommende. Men for min del så har jeg nå vært der i så mange år at jeg vil prøve noe nytt. Hovedsakelig handler dette om pris.
Bra kundeservice ved endringer av forsikringer og kontakt ved skade. Hvis skade oppstår igjen vil jeg aldri igjen slippe inn en skadetakserer uten vitne til stede og at hele besøket filmes med lyd.
Greie folk og tekniske løsninger, men rett og slett forferdelig dyrt med bilforsikring der.
Aldri vært noe problem med dem, er veldig enkelt med veihjelp og bytte av knust rute på delkasko. God kundeservice.
Et eks er Reise+, dette er deres beste reiseforsikring,- også kalt ferie- fritid og yrkes- reiseforsikring,- gjelder ikke på bostedsadresse... Så om jeg blir overfalt i gårdsrommet og ranet på vei til hytta,- er det altså ingen dekning for det. Gjelder heller ikke "skade på/tyveri av sykkel, sykkelhenger, el- sykkel eller el- sparkesykkel som inntreffer i Norge. Dårlig, Gjensidige, kalle dette en fritid og reise forsikring er temmelig villedende. Elendig dekning om uhellet er ute og tannbehandling er påkrevd. 5000,- i maks dekning. Det er ikke nok til en eneste tann på stift, det. Ikke imponert. Benytter meg av angrerett skjema og kansellerer forsikringen. Skam dere, Gjensidige.
Min baklukeåpner virket ikke etter en påkjørsel bakfra. Gjensidige nekter å erstatte feilen og jeg blir ikke trodd når jeg sier at den virket 100% før påkjørsel. De blånekter for at dette skyldtes kollisjon, men påstår at det var svakhet fra før. Jeg opplever kundebehandlere som arrogante og at de ikke tror på meg som kunde. Dypt skuffet over ansvarsfraskrivelse.
Jeg har fått 2 hus vannskader som var behandlet av Gjensidige - helt greit!