Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt selskapet i mange år og stort sett vært fornøyd. De har hurtig og effektiv saksbehandling. Hadde en naturskade med en meget negativ og tidkrevende prosess. Gjensidige kjøper bygningsskade takst tjenester av underleverandører som lever av å minimere skadeutbytte for Gjensidige. Min erfaring var at det var treg respons, unøyaktig taskt, lite interesse/motarbeiding av mine synspunkter før jeg førela rapporter som støttet mitt synspunkt.
Uten en skade blir forsikringen dyrere og dyrere for hvert eneste år, selv med skadefri kjøring og "foreningsavtale". Andre selskap tilbyr bedre produkt til en rimeligere pris.
god erfaring med gjensidige, men de er litt dyre å ha. god service veier opp for mye. men denne coronaen gjør at vi må finne noe rimeligere som dekker like bra, så er derfor på jakt. hvis de senker prisene med i allefall en fjerdedel, så er jeg tilbake i gjensidiges rekker. :)
Har alltid vært fornøyd med Gjensidige men synnest de begynner å bli i overkant dyre så begynner nå prosessen med å sjekke priser og flytter alle mine forsikringer
Har hatt en sjokkopplevelse og vil oppfordre alle til å velg annet selskap . De er umoralske og uten skrupler Sender ut presse skriv med det første slik at andre slipper å oppleve det samme som oss
Raske med tilbakemelding og raske med oppgjør God kundebehandling
Forsikringen ble ca. 5000 kr. dyrere , uten at jeg vet hvorfor.......