Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sjokket at plutselig min forsikringssum per måned økte med 50% i disse tider.
Dårlig jobb med overføring av gammel forsikring og lite oppfølging. Dette er noe de virkelig kunne blitt bedre på!
Har vært greit, er interessert i å sammenligne med andre
Det er hjelpsom, jeg var kunde hos Gjensidige mange år, men siste årene forsikring er veldig dyrt.
Dyrt og uoversiktlig. Jeg verken har eller bruker data, dette er opplyst og godtatt, likevel sendes all post via data. Avtalegiro er opprettet og går bra. Så sender de også krav utenom avtale. Jeg har bedt om en oppstilling over hva jeg har betalt uten å få svar.
Har fullkasko hos gjensidige. Bilen fikk lekkasje gjennom frontrute, dermed ble det fullt i vann i bilen. Gjensidige nekter å betale siden det ikke er steinsprutskade. Så med andre ord dersom man selv lager en steinsprutskade så vil man få hjelp av di. Først ville di hjelpe meg, i neste øyeblikk ringer de meg opp igjen og fraskriver seg alt ansvar. Styr unna disse.
Profesjonelt og enkelt å forholde seg til, man man melde/gjøre endring via app. De er dyre, og siste prisstigning ble for høy.