Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har dei fleste av mine forsikringar hos Gjensidige. Men på tilbod ved kjøp av (for meg) nytt køyretøy, nådde dei dessverre ikkje opp i konkurransen - denne gongen. Sparte kr 400, - pr år ved å bytte.
Veldig bra kundebehandling, dårlig på pris. Jeg har god erfaring i dialog med Gjensidige. Men syntes de har en meget høy pris.
Kundeservicen i Gjensidige er utmerket. Kundebehandlerne er vennlig innstilt og løsningsorientert, noe som letter kommunikasjon og gir en følelse av at de vil mitt beste.
Bra kundeservice, lett å ha forsikring der ingen ting å utsette.
Dårlig kommunikasjon, vanskelig å komme i kontakt med.
For oss har det bare vært rot med betalingene. To ganger har selskapet trukket hele beløpet. Vi ønsker måneds betaling, så nå har vi fått halvårs betaling i tillegg til at vi har betalt forsikring månedlig. Bare rot.
God personlig service og oppfølging har alltid preget Gjensidige i min kontakt med selskapet. Lett å få kontakt med kundebehandler. Enkelt å endre på pakken når det trengs.