Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservicen i Gjensidige er utmerket. Kundebehandlerne er vennlig innstilt og løsningsorientert, noe som letter kommunikasjon og gir en følelse av at de vil mitt beste.
Bra kundeservice, lett å ha forsikring der ingen ting å utsette.
Dårlig kommunikasjon, vanskelig å komme i kontakt med.
For oss har det bare vært rot med betalingene. To ganger har selskapet trukket hele beløpet. Vi ønsker måneds betaling, så nå har vi fått halvårs betaling i tillegg til at vi har betalt forsikring månedlig. Bare rot.
God personlig service og oppfølging har alltid preget Gjensidige i min kontakt med selskapet. Lett å få kontakt med kundebehandler. Enkelt å endre på pakken når det trengs.
Jeg har fortsatt ikke hatt noen grunn til å ta kontakt med gjensidige.
Flinke til å følge opp og i tillegg blir man ringt opp, veldig fornøyd.