Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra kundeservice, lett å ha forsikring der ingen ting å utsette.
Dårlig kommunikasjon, vanskelig å komme i kontakt med.
For oss har det bare vært rot med betalingene. To ganger har selskapet trukket hele beløpet. Vi ønsker måneds betaling, så nå har vi fått halvårs betaling i tillegg til at vi har betalt forsikring månedlig. Bare rot.
God personlig service og oppfølging har alltid preget Gjensidige i min kontakt med selskapet. Lett å få kontakt med kundebehandler. Enkelt å endre på pakken når det trengs.
Jeg har fortsatt ikke hatt noen grunn til å ta kontakt med gjensidige.
Flinke til å følge opp og i tillegg blir man ringt opp, veldig fornøyd.
Jeg er stor kunde og betaler kr 110.000,- i året, ved skade på driftsbygning gjør konsulentene alt for å vri seg unna. Feilinformasjon og dårlig kundebehandling i hele prosessen. Har vært kunde i 30 år, nå er det slutt.