Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode kundebehandlere som hjelper deg raskt og effektivt. Jeg har fått rask og riktig utbetaling ved uhell. Liker også at en får kundeutbytte.
Lett tilgang til alle spørsmål basert på internett, får tidmessige opplysninger om forsikringsdekningen og har en utmerket bonusordning. Deltar i mulige tiltak med forslag for å redusere årspremien. Lett tilgang til kundeinnstilt personell på telefonhenvendelser.
Æ måtte mase og krangle me takstmannen, flere ganger.
Har vert kunde hos Gjensidige siden 1994 og har aldri hatt andre forsikringsselskap. Etter at prisen passerte 31000 kr/år synes jeg at forsikringene er begynt å bli i drøyeste laget for en privatperson ute på landsbygda.
Haddel en stor operasjon på min hund og fikk pengene tilbake 2 dager etter.
Kunne tatt kontakt å spurt om jeg var fornøyd, gitt meg ett tilbud f. eks på en forsikring da man har vært kunde i flere år...