Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Virker å være noe dyrt, og er ikke fremoverlent nok mot eksisterende kundemasse.
Dyrt. Bra ved skade men kan bli bedre ved behandling av dette.
Gode avtaler og noen gode premier. Bra med utbytte hvert år.
Hadde et uhell med en telefon som skulle dekkes av innboforsikringen. Fikk da utbetalt 390 (!) Kroner for en telefon som kostet over 4000 kr. Har hatt gjensidige i mange år og synes forsikringene er dyre, så nå bytter jeg til et bedre selskap!!
Virker bra med kundeutbytte, men hvorfor betale for mye i førsteomgang? I hvertfall med tanke på at kundeutbyttet er variabelt OG at man må skatte 27% av utbytte. Nei, da velger jeg heller at annet alternativ.
Utbetaling av overskudd hvert år er en positiv ting. Men dette gjør det også vanskelig å sammenligne priser mot andre forsikringsselskaper. Jeg hadde satt pris på en personlig oppfølging av mine forsikringer en gang per år. Jeg har nå vært kunde her i ca. 20 år uten å få noen som helst oppfølging av assuransefirmaet som formidler forsikringene. Våre behov endrer seg jo litt med tiden.
Lang avstand fra behandler til kunde. Kjenner dårlig til lokale forhold.