Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt hærverk på bilen min, var på trakstering noen dager før jeg dro på ferie, ba Gjensidige for kontantoppgjør sånn at kan reparere bilen på et seinere tidspunkt. Så svarer Gjensidige om at det ikke var mulig å få hele summen overført. Jeg skulle kun få 50% av arbedspengene, 50% av mva, og ved reparasjon av bilen på et seinere tidspunkt skulle jeg få tilbake resten av mva, men ikke resten av arbeidspengene. I tillegg ønsker de bekreftelse fra banken om at det var greit å få pengene tilsendt. Som sagt er jeg på ferie. Hvorfor ikke bare sende pengene og la meg i fred. Det er siste gang jeg og mine bekjente bruker Gjensidige.
H Har opplevd en hel del kluss med faktura selv med avtalegiro. Kan hende jeg bare er uheldig.
Har hatt GJENSIDIGE i ca 30 år. Veldig fornøyd med skade oppgjør. Men; prisene? Fikk i snitt ca 9% stigning på 2022. Ringte, traff en konservativ kar som uttalte; du har greie priser. Ok, sa jeg, da innhenter jeg tilbud fra andre. Har nå fått tilbud fra de største i Norge, på bolig og innbo, samt fritidshus, og mc er det over 100% høyere pris. Så sier karen; husk at vi utbetaler kundeutbytte. Jeg sier da at det kan dere gjøre, så lenge dere har de prisene. Han sier da at folk ønsker utbytte, det er det værste jeg har hørt. Folk vil ha lave og rette priser. Det har ikke GJENSIDIGE.
Har ingenting å klage på. Har hatt lite med dem å gjøre.
Jeg tapte min bonus på 75 % jeg haft i over 30 år når jeg kjøpte forsikring fra Gjensidige! Anbefales ikke!
Ble anbefalt av bilforhandler, og de ordnet alt i forbindelse med bilkjøp.
Mer informasjon står skrevet i skademeldingssaken av skadeg mobiltelefon. Jeg er missfornøyd med deres behandling av saken. Hvis dere behandlet en små skade slik, tviler jeg på at dere har noe fornuft når det ga gjelder større saker.