Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ekstremt dårlig på kundeservice og response. Fikk bare beskjed at "du kan ringe til andre selskaper, om du vil"... Altså! Har ikke erfaring med skadehåndtering, men det frister ikke heller.
Kjørt skadefritt og har kjørt mye for alderen, har 40% i bonus og koster fremdeles over 9000 bare for delkasko på min 2011 modell volkswagen. Synes dette er svært dyrt med at dette er en bil omtrent uten hestekrefter og er blitt relativt gammel nå.
Har aldri tid når jeg ringer.Er opptatt skal ringe tilbake,men det skjer ikke.
Får ikke kontakt med kundeservice på telefon bare salgsavdeling ikke skadeavdeling . Får en rekke beskjeder trykk ditt og datt og til slutt blir du henvist til en side på nett
Hatt flere skadeoppgjør hos Gjensidige uten noe krangling eller noe. Ordentlig greie å ha med å gjøre, enkelt å fylle inn på nett, går raskt også! Kundeservicen er kjempebra og de var greie med å avslutte en reiseforsikring halvveis i året selv under bindingstid fordi jeg hadde fått en annen i et annet selskap.
Litt dyrt, men vilkårene er ok. Men dette hjelper lite når det først skjedde noe å de bruker over 1 mnd på å svare på e-post. Ringer du så sier de at jeg må vente på saksgangen. Jeg hadde et simelt spørsmål til dem. Det var alt. Jeg fikk endelig svar etter ca 7 uker. Har du god tid så kan dette være noe for deg.
Noe dyr på bil. Ellers intet å bemerke. Er ute å sonderer terrenget etter rimeligere selskap