Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
veldig bra har vært kunde i over 40 år problem fritt
Ble NAF medlem i sommer vet at Gjensidige gir gode rabatter på bilforsikring visst man er medlem ringte dem og fikk beskjed siden jeg alerede har forsikring hos dem var det ikke noe å hente gis kun til nye medlemer som et lokemidel fy fan for et svar styr for guds skyld unna Gjensidige skal byte nå latterlig å bli behandlet på denne måten det kaller jeg og bli pissa på.
Heng i avtalegiro ved endring avtale som endres automatisk til max trekk uten varsel. Medført at mnd forsikringspremie har økt fra ca 5500 til ca 10.000. Passer svært dårlig i disse tider og gir ikke god nok forutsigbarhet for en privatkunde. Teknisk løsning fordeler gjenstående årspremie til hovedforfall som betyr at svært mye premiepenger skal betales inn i løpet av få mnd. Dette kunne vært løst langt mer elegant. Vanskelig å få svar på meldinger via postkassefunksjonen på min side. Kontaktperson er som sunket i jorda og responderer ikke lenger på e post eller telefon. Chat til tilfeldig student med ekstrajobb gir ikke svar godt nok. Ikke videre imponert over uttelling på forbundsrabattene, når prisene i utgangspunktet er i øvre sjikt…. Tilhører en yrkesgruppe som burde fått de aller beste rabatter bransjen har å by på når det gjelder kjøring med lav risiko, men det tillegges ingen vekt. (Ikke unikt for Gjensidige dessverre)
Hurtig og godt oppgjør ved behov. Gjelder særlig reiseforsikringen.
Som regel er Gjensidige best - via Tekna-avtalen. Oppgjør har fungert bra.
God servise ved skade forvoldt av annen bil/fører,hurtig svar på min side og greit oppgjør.
Det har skjedd noe endring i bedriftens kulturen. De tar ikke ansvar lenger. Kundeservice er forferdelig.