Gjensidige Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det har skjedd noe endring i bedriftens kulturen. De tar ikke ansvar lenger. Kundeservice er forferdelig.
Helt elendig kundebehandling ved total skade brann. Har tydeligvis for dårlig kunnskaper om regler etc. Må purre og purre. Tragisk.
Ta seg mer tid til kunder ,som står i en vanskelig situasjon
Rask behandling.Positivt med utbetaling, problemfritt.
Rask og effektiv saksbehandling. Gode nettsider. Noe treg til å svare på telefon
Umulig å få kontakt med kundeservice, vært på telefonen i 30 minutter over 3 ganger for å prøve å få tak i noen for å kunne gi opplysninger om barneforsikring
Gjensidige sier opp avtalen på dagen om regning ikke er betalt, og de ønsker at kunder betaler hele årsbeløpet med en gang, som kan være veldig vanskelig for mange.