Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke vært noe tull noen sinne og konkurransedyktige priser.
Vil orientere meg om prisnivået. Synes at forsikringen begynner å bli kostbar, sett i lys av manglende skader, bortsett fra en bilruteskade for ca 7 år siden.
Jeg har dårlig opplevelse med skade taksering. De må kontrollere prisen av bil reparasjon for det andre skade del.
- Prisen steget veldig i de siste årene, - ingen skadeerstatning (hadde tre dyrelegefakturer og legefakturer fra legene i Tyskland) måtte ta legetimene fordi jeg har blitt dårlig når jeg reiste til Tyskland i fjor!!! Hadde Giroavtale over flere år, plutselig har avtalen gått bort?! Jeg har aldri oppsagt noe! Skulle betale etter ny opprettning mye mer enn før?! Og det var det samme nå, etter jeg har flyttet. Men innboforsikringen har blitt det samme, bare adressen har forendret seg?! Skjønner ingenting!!!
Hvis jeg ringer om noe, blir jeg enkelt geleidet til rette vedkommende og får relevant svar på spørsmål.
Service er bra, men jeg har forsikret hus, hytter, biler, båt og ulykke og reiser og vil ha en lavere premie.
Har ikke vært kunde så lenge og ingen skader. Relativt fornøyd :)