Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
- Prisen steget veldig i de siste årene, - ingen skadeerstatning (hadde tre dyrelegefakturer og legefakturer fra legene i Tyskland) måtte ta legetimene fordi jeg har blitt dårlig når jeg reiste til Tyskland i fjor!!! Hadde Giroavtale over flere år, plutselig har avtalen gått bort?! Jeg har aldri oppsagt noe! Skulle betale etter ny opprettning mye mer enn før?! Og det var det samme nå, etter jeg har flyttet. Men innboforsikringen har blitt det samme, bare adressen har forendret seg?! Skjønner ingenting!!!
Hvis jeg ringer om noe, blir jeg enkelt geleidet til rette vedkommende og får relevant svar på spørsmål.
Service er bra, men jeg har forsikret hus, hytter, biler, båt og ulykke og reiser og vil ha en lavere premie.
Har ikke vært kunde så lenge og ingen skader. Relativt fornøyd :)
Fornøyd med pris, oppgjør og kontaktperson Jone fra Sandnes.
Verdi av beregnet bonustap ved skade på kr 21 000 var kr 28 000. Det vil si det lønnet seg å betale skaden kontant i stedet for å ta den på forsikringen. Kan ikke forstå at selskapet har lov å ta så mye betalt i form at økt betaling grunnet bonustap, at de kan tjene penger på at en kunde får en skade. Er dette lov?
Gjensidige har konurransedyktige priser på det meste.