Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvis jeg ringer om noe, blir jeg enkelt geleidet til rette vedkommende og får relevant svar på spørsmål.
Service er bra, men jeg har forsikret hus, hytter, biler, båt og ulykke og reiser og vil ha en lavere premie.
Har ikke vært kunde så lenge og ingen skader. Relativt fornøyd :)
Fornøyd med pris, oppgjør og kontaktperson Jone fra Sandnes.
Verdi av beregnet bonustap ved skade på kr 21 000 var kr 28 000. Det vil si det lønnet seg å betale skaden kontant i stedet for å ta den på forsikringen. Kan ikke forstå at selskapet har lov å ta så mye betalt i form at økt betaling grunnet bonustap, at de kan tjene penger på at en kunde får en skade. Er dette lov?
Gjensidige har konurransedyktige priser på det meste.
Fornøyd. Sammenligner kvalitet og pris på ulike aktører.