Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget bra med egne erfaringer og hyggelige behandlere
Synes forsikringen har blitt mye dyrere det siste året
Har fått mye lovnader av diverse selgere og kundebehandlere som ikke har blitt innfridd. Inkludert forsikring av dyr det viste seg de ikke kunne tilby, estimat på hva det vil koste å ta ting på forsikringen med grove avvik til det vi faktisk har mottatt faktura på. Og veldig mange løfter om eksempelvis estimater og kontaktinfo til spesifikke kundebehandlere tilsendt pr mail eller som melding inne på gjenisdige sine sider, som ikke har blitt fulgt opp. Sitter igjen med følelsen av at de på kundeservice ikke står til ansvar for informasjon de gir ut, og har for dårlig informasjon om priser og hva de tilbyr. Vi har fått mye dårlige råd særlig når det kommer til bilforsikringen vår og hva som lønner seg der, sitter igjen med håpløst dyr bilforsikring etter diverse små ikke selvforskylte skader. Også opplevd dårlig kundebehandling i forbindelse med reiseforsikring når vi har hatt behov for denne. Direkteoppgjør på særlig veterinæregninger i forbindelse med forsikring på katten vår har gått automatisk, fint og raskt.
Litt dyr bilforsikring, men det tar seg inn på kundeutbytte, hvor beløpet kan variere fra år til år. Men totalt sett så er de helt greie. Det som trekker ned er at de eier Flyt, hvor man må betale for å ha abonnoment for å betale i bomstasjon.
Ekstremt raske med utbetaling, og alltid hyggelige og behjelpelige på kundeservice. Kan annbefale de på det varmeste.
Etter at forsikringen har blitt for dyr etter et kundeforhold siden 1991, finner vi at det er på tide i bytte beite / Sjekke priser hos andre selskap.
Lette å snakke med, konkurranse messige priser, kunde utbytte hvert år.