Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldte skade 6.7.21 fortsatt ikke avklart. Blir bedt om å dokumentere krav selv om dette allerede er gjort gjentatte ganger. Gjenstridige består. Styr unna. Forferdelig service
Kjempe bra selskap med veldig bra service og utrolig behjelpelig og lett å ha med å gjøre vist uhellet skulle skje. Anbefales på det varmeste
Kunde i 30 år + uten en eneste skade til nå. Får hjem ødelagt av skader etter brann i bolig under oss. Kontakter for å melde skade kl 7.30. Får beskjed at jeg må bruke elektronisk registrering. Har Gjensidige vurdert om folk kanskje står der uten noen ting??? Kunde mottaker sier at skade er åpent mellom 10-14. Ringer kl 10. for bistand i forbindelse med at folk mangler klær. Fikk svar da får dere kjøpe det. Igjen hva om folk måtte løpe i vei uten noen ting Gjensidige... Får beskjed om at de skal hjelpe oss etter takstmann har vært der. Han kom etter 3 dager. Gjensidige hadde booket til bygg, selv om dette gjelder en innbo + forsikring som de har vært flinke til å påpeke flere ggr. når jeg spurte om hotell opphold dekning osv. Ny takstmann kommer om 2 dager er beskjeden... Alle i samme situasjon i sameiet som har Gjensidige opplever det samme, mens de i div. andre fikk hotell, håndpenger, kunne ringe å registrere skade og har fått hjelp. Styr unna, skulle uhellet være ute så kan du ikke få dårligere kundebehandling i en vanskelig tid. Blir noen færre Gjensidige kunder når denne saken er over....
lack of words to describe that scam. i have went on holidays and got my phones demaged. when going on holidays according to gjensidige i was covered from head to tows, well i could not be more wrong. its so tipical for insurance company to find all possible bs to declaine payout. just wrot them that my phone are so old and cheep that it was more valuable to keep me as a customer than having one star feedback
kunne ikke blitt bedre de er topp super kundebehandler
Gjensidige forsikring er en veldig ryddig og fin forsikring. De er veldig snar å gjøre opp ved skade og man får det man har krav på. Jeg vil på det sterkeste anbefale de.
Er ansatt i kommune og er medlem i fagforeningen Delta. Delta har en god avtale med gjensidige. Jeg går av som pensjonist sommer 2022 og ønsker derfor tilbud. Tvilen er om jeg fortsatt skal være medlem i Delta (gjensidige) eller skifte selskap.