Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
lack of words to describe that scam. i have went on holidays and got my phones demaged. when going on holidays according to gjensidige i was covered from head to tows, well i could not be more wrong. its so tipical for insurance company to find all possible bs to declaine payout. just wrot them that my phone are so old and cheep that it was more valuable to keep me as a customer than having one star feedback
kunne ikke blitt bedre de er topp super kundebehandler
Gjensidige forsikring er en veldig ryddig og fin forsikring. De er veldig snar å gjøre opp ved skade og man får det man har krav på. Jeg vil på det sterkeste anbefale de.
Er ansatt i kommune og er medlem i fagforeningen Delta. Delta har en god avtale med gjensidige. Jeg går av som pensjonist sommer 2022 og ønsker derfor tilbud. Tvilen er om jeg fortsatt skal være medlem i Delta (gjensidige) eller skifte selskap.
Har hatt hærverk på bilen min, var på trakstering noen dager før jeg dro på ferie, ba Gjensidige for kontantoppgjør sånn at kan reparere bilen på et seinere tidspunkt. Så svarer Gjensidige om at det ikke var mulig å få hele summen overført. Jeg skulle kun få 50% av arbedspengene, 50% av mva, og ved reparasjon av bilen på et seinere tidspunkt skulle jeg få tilbake resten av mva, men ikke resten av arbeidspengene. I tillegg ønsker de bekreftelse fra banken om at det var greit å få pengene tilsendt. Som sagt er jeg på ferie. Hvorfor ikke bare sende pengene og la meg i fred. Det er siste gang jeg og mine bekjente bruker Gjensidige.
H Har opplevd en hel del kluss med faktura selv med avtalegiro. Kan hende jeg bare er uheldig.
Har hatt GJENSIDIGE i ca 30 år. Veldig fornøyd med skade oppgjør. Men; prisene? Fikk i snitt ca 9% stigning på 2022. Ringte, traff en konservativ kar som uttalte; du har greie priser. Ok, sa jeg, da innhenter jeg tilbud fra andre. Har nå fått tilbud fra de største i Norge, på bolig og innbo, samt fritidshus, og mc er det over 100% høyere pris. Så sier karen; husk at vi utbetaler kundeutbytte. Jeg sier da at det kan dere gjøre, så lenge dere har de prisene. Han sier da at folk ønsker utbytte, det er det værste jeg har hørt. Folk vil ha lave og rette priser. Det har ikke GJENSIDIGE.